חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע האיכות הלאומי 2021

בכל חודש מאי, במסורת המתקיימת זה למעלה מעשור, אנו מציינים באיגוד הישראלי לאיכות את שבוע האיכות הלאומי במגוון פעילויות. גם בשנת 2021 התקיימו סיורים וביקורים בארגונים מובילים המארחים את חברי האיגוד ומציגים בפניהם את הארגון באופן כללי ובמיוחד את העיסוק בתחום האיכות. השנה, לראשונה נערכו בארגונים גם ביקורים ווירטואליים. הנחיות הריחוק החברתי לא עצרו את קיום שבוע האיכות הלאומי.
ביקור ראשון התקיים כסיור פרונטאלי בחברת "גולן מוצרי פלסטיק" בהובלת גב' שוש חודדה מנהלת האיכות של החברה. הסיור היה מעניין ולמדנו על תהליכי העבודה במפעל, על צנרת הפלסטיק המיוצרת בחברה, הייחודית בחוזק וגמישות והתרשמנו מההקפדה על איכות בכל שלבי העבודה. בנוסף התקיימו סיורים ווירטואליים בחברת "מנועי בית שמש" בהובלת מר חיים דפרין, סמנכ"ל האיכות. למדנו על ההתמודדות של מנועי בית שמש עם שינויים קיצוניים עקב מגפת הקורונה. יתירה מזאת, החברה אף מינפה את התקופה לשינוי  אסטרטגי משמעותי. הסיור הוירטואלי האחרון התקיים ב"רשות להסמכת מעבדות" בהובלת גב' אתי פלר, מנכ"לית הרשות. שמענו על ניהול הרשות בצוות יחסית מצומצם ושמירה על יעילות ורמת שרות, ובעיקר על הרגולציה בתחום הסמכת המעבדות.

השנה, לראשונה בשבוע האיכות, קיימנו, בהובלת מר שרון אנקר וד"ר נאוה קליין, חידון אינטרנטי שאפשר להתחרות בידע באיכות ומצוינות. החידון כלל 27 שאלות והשתתפו בו כ- 20 אנשי איכות. הזוכים בחידון: במקום הראשון – ענת אברהם, במקום השני – שמוליק גביר ובמקום השלישי – רוני אקהויז.

יש לציין שבכל מפגש וירטואלי השתתפו מעל ל- 30 חברים. אנו רואים חשיבות גדולה בקיום סיורים פרונטליים ווירטואליים שמאפשרים למשתתפים לחוות, ללמוד ולהיחשף לארגונים מובילים באיכות. תודה למר שרון אנקר על הארגון המעולה וכן תודה לכל המארחים והמשתתפים.

נתראה במאי 2022.

ֿשבוע האיכות הלאומי 2021שבוע האיכות הלאומי 2021שבוע האיכות הלאומי 2021שבוע האיכות הלאומי 2021

חדשות נוספות

שרון אנקר נבחר לקדציה שנייה כיו"ר האיגוד

הקונגרס ה- 64 מטעם הארגון האירופי לאיכות

עדכון לגבי מועדי מבחני ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות 

כנס איכות דרום ה-8

תואר שני בסטטיסטיקה Msc עם התמחות בלימודי איכות

B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה – מכללת כנרת

שבוע האיכות הלאומי, 2023

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל, לשנת 2023

כנס עורכי מבדקי למערכות משולבות – מכללת כנרת

יום עיון "תפיסת איכות ומצוינות בארגון- מתאוריה למעשה"

מינוי מר גדעון רוט, כיו"ר מועצת ההערכה והפרסים (ASQ Awards Council)

יום עיון, חדשנות באיכות