חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כ-1200 מומחי איכות מהארץ ומהעולם השתתפו בכינוס ה-39 של האיגוד הישראלי לאיכות

רוצים להיות ארגון מצטיין ומוביל?

 הרשמו לכינוס הבא: נובמבר 2023, הכנס השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות

הכנס השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות, המתקיים באופן מסורתי אחת לשנה ומהווה את הבמה המרכזית של העוסקים והעוסקות באיכות, התקיים השבוע ונמשך יומיים.

הכנס עסק בתחום האיכות והמצוינות והחדשנות והדגיש את רלוונטיות תחום האיכות בכל תחום, בין אם טכנולוגי או כל תחום אחר.

יו"ר האיגוד הישראלי לאיכות, שרון אנקר, "האיגוד הוא הבית של העוסקים והעוסקות בתחום האיכות. מטרת האיגוד, לקדם את האיכות והמצויינות בישראל בכלל, לתת לתחום האיכות את המקום והחשיבות הראויים להם בארגונים ולתמוך מקצועית בעוסקים בתחום חשוב זה".

יו"ר הכינוס, חיים דפרין, סנכ"ל האיכות של מנועי בית שמש: "זו הבמה המרכזית של כלל אנשי האיכות מהארץ ומהעולם"

בשנים האחרונות אירעו בישראל (וגם בעולם) מגוון אירועי (אי) איכות. ארועים אלה התרחשו במגוון תעשיות:  בתעשייה הקלאסית, המזון, הפארמה, הרכב, הבנייה ועוד. אירועים אלה גורמים נזק למערכות ולאנשים, הפסדים כספיים לחברות וגוררים תלונות, קנסות ותביעות משפטיות כלפי הארגונים. 

האיגוד הישראלי לאיכות, הגוף המוביל את תחום האיכות בישראל, רואה חשיבות בקידום "תוצרת כחול לבן" במטרה להקטין אירועים אלה. חברה שמאמצת ומיישמת תרבות של איכות, יכולה, מעבר לשיפור הברור במוצריה, גם להגדיל את הרווחים ואנו באיגוד הישראלי לאיכות מוכנים לסייע לארגונים בכך.

באיגוד ניתן למצוא את טובי המומחים בתחום האיכות והאמינות, אנשים בעלי ניסיון רב, בתעשייה הישראלית ובמערכות נותנות שירותים, בעלי ידע בעולם האיכות והמצוינות, המוכנים לתרום ולחלוק את הידע שלהם עם כל ארגון החפץ בכך, כדי לקדם מטרה חשובה זו.

האיגוד הישראלי לאיכות קיים השנה את הכנס ה-39! בכנס השתתפו מעל ל 1200 מנהלים בכירים ומומחי איכות מישראל ומהעולם. בכינוס הוצגו, בין השאר, הישגים של ארגונים, מכוני מחקר ואקדמיה, שהובילו לאיכות, מצוינות וחדשנות.

השאלות המרכזיות בהן עסק הכינוס הן: איך למנוע אירועי אי-האיכות? מהי אסטרטגיית ועתיד ניהול האיכות? מהו תפקידו של מנהל האיכות, כיום ובעתיד? קיימות, ואחריות חברתית, ומה קרה במאה השנים האחרונות בתחום האיכות?

הכנס משך אליו מרצים אורחים מן השורה הראשונה: ח"כ אלעזר שטרן, שר המודיעין שדיבר על "מנהיגות איכות ואחריות"; ד"ר מאיה רוזמן שעסקה ב"איכות התזונה והבריאות שלנו"; נושא הרצאתו של אריה מלינאנק, "לנצח זה מקצוע", ההרצאה עסקה באיך אנו נשתתף ונצליח במשחק החיים ומלי ביצור-פרנס, מנכ"לית חברת תפן הבינלאומית עסקה ב"המפכה התעשייתית הרביעית כבר כאן!" – הרלוונטיות והחשיבות של המהפכה התעשייתית הרביעית לאיכות;

אנו מזמינים אתכם להירשם לכנס הבינלאומי ה- 40, שיתקיים בחודש נובמבר 2023,  ובו האיגוד יחגוג 50 שנה להיסוודו.

האיגוד הישראלי לאיכות, נמנה עם איגודי האיכות המובילים בעולם ומטרתו להטמיע את נושא האיכות בכל המגזרים במשק ובשרות המדינה. כיום חברים בו  כ-1000 מומחי איכות – מהנדסים, הנדסאים, טכנאים, רופאים, מחנכים ומנהלים בכירים בתעשייה ובשירותים העסקיים והציבוריים בישראל. כמו-כן חברים באיגוד למעלה מ-50 ארגונים, מהמובילים במשק הישראלי,: צה"ל, אלביט מערכות, רפא"ל, קבוצת טבע, התעשייה האווירית, מוטורולה, שטראוס-עלית, סלקום, מכון התקנים הישראלי, הקריה למחקר גרעיני-נגב ורבים אחרים.

חדשות נוספות

הודעה בנושא גיליונות תיקון לתקני ניהול מסוג A – שינויי אקלים

שרון אנקר נבחר לקדציה שנייה כיו"ר האיגוד

הקונגרס ה- 64 מטעם הארגון האירופי לאיכות

עדכון לגבי מועדי מבחני ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות 

כנס איכות דרום ה-8

תואר שני בסטטיסטיקה Msc עם התמחות בלימודי איכות

B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה – מכללת כנרת

שבוע האיכות הלאומי, 2023

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל, לשנת 2023

כנס עורכי מבדקי למערכות משולבות – מכללת כנרת

יום עיון "תפיסת איכות ומצוינות בארגון- מתאוריה למעשה"

מינוי מר גדעון רוט, כיו"ר מועצת ההערכה והפרסים (ASQ Awards Council)