תחום האיכות המלווה אותנו בבחירות המוצרים שאנו רוכשים ביום יום, עלה לכותרות במגוון תעשיות, המזון, הפארמה, הרכב, התעופה ועוד. אירועים אילו גרמו לחברות פגיעה בתדמיתם, פגיעה באמון הלקוחות, והספדים ברווחים שלהם. בכנס נרצה לשמוע איך אתם אנשי האיכות, מתמודדים אירועים דומים? האם אירועים אילו, מצביעים על מגמה בתחום האיכות? האם תחום האיכות צריך לעבור שינוי ולהתאים את עצמם למצב החדש ? האם הקורונה היטיבה עם האיכות והעוסקים בתחום? בהקשר זה נרצה לבחון השפעות אילו מגוון הנושאים הקשורים לתחום האיכות
המעוניינים להציג בכנס מתבקשים לשלוח תקציר קצר וענייני (דף אחד של A4 עד 01.08.2022).
לדוא"ל quality@ac.sce.ac.il. הודעת תישלח לא יאוחר מתאריך 10.08.2022.
שימו לב! משך ההרצאה 15 דקות, 5 דקות נוספות יוקדשו לשאלות.
פרטים לגבי הכנס והנחיות למשלוח התקצירים ניתן למצוא באתר הכנס: